födelsedag

Igår fyllde jag år och hade en liten mottagning här hemma. Maal hjälpte mig med all mat och därför är hon guld värd och jag gjorde dessutom min första egengjorda tårta någonsin :) Det var supertrevligt, vi drack bubbel och jag fick jättefina presenter.
Senare var det fiesta som gällde, en "Linnea-och-Amalia-utgång" och det var också himla trevligt. Jag tröttnade dock vid 2 och ville hem men på något jävla vis tog vi inte bussen förrän efter 3.
helt slut däckade jag i sängen och idag är jag trött.
Har jobbat på TRETTON och vid 23 ikväll börjar mitt pass i entrén på MOON. Denna helg blir det verkligen mycket jobb :) TACK TILL ALLA SOM GRATULERADE MIG OCH KOM IHÅG MIG IGÅR!!! Det värmde så otroligt mycket!
KRAM LINNÉA


Min fina present från Sebs & hans pappas familj.
Tårtfat från JELLY BEAN
Glaskub från JELLY BEAN

MIN "persiska" JORDGUBBSTÅRTA!

JORDGUBBSTÅRTA

Vi på Fiesta!

BANANA!

HAHA!!
När jag skulle ta denna bild råkade jag snubbla på trappsteget men ändå var det viktigare att få en härlig bild på MAAL :)

victor & jag! :)


Kommentarer
Postat av: Viktor

vilket fint foto ;)

2010-07-06 @ 00:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback