"vilken sommar?!"



Konstigt. Det är den 9 augusti men visst känns det som om sommaren på något vis är över?! Imorgon ska jag till Komvux för regristrering ifall att jag inte kommer in i Lund, vilket innebär att skolan är i gång.
Måndagsklubben har sommaravslutning inatt och resten av sommarens festligheter är så gott som över. Många tycker att denna sommar har varit en av dem bästa någonsin men jag kan dessvärre inte instämma.
Även om jag haft många fina stunder så har det inte varit någon sommar som kommer bita sig fast i minnet. Den har inte varit i närheten så bra och rolig som förra eller året innan dess. Det har varit underbart väder men eftersom jag jobbat mycket har jag inte fått särskilt mycket färg på kroppen, mina bästa vänner har varit lika upptagna som jag så vi har träffats alldles för lite. Jag och Sebs har haft jättemysiga tillfällen ihop men eftersom det bland annat är högsäsong för honom så har man varit ganska så begränsad. Vi har inte åkt på massa utflykter och annat skoj som man annars bör göra under sommaren.
Utan vi har båda haft fullt upp med allt från arbete till uppgifter, körskola till "PR". Busy busy. Och någonstans på vägen är det ganska lätt att bli lite bitter! Just därför var det så himla skönt att komma iväg om så bara för en dag som nu i helgen. Det är tur att jag vart fall haft Charleen att springa iväg till någon timma då och då, annars hade jag gått under av ensamhet!
MEN VET NI VAD?! Jag längtar efter hösten. Det känns nämligen som om det kommer att bli en bra höst, trots mycket plugg och jobb så känns det som om det kommer en uppgång.
Jag längtar efter levande ljus i mörkret och en kopp med varmt te när det är kyligt utomhus. Bara tanken fyller mig med värme!
KRAM LINNÉA

Kommentarer
Postat av: becka

tihi klart ja gör:)

ok lungt hoppas du klarar det nästa gång , men säg bara till annars så kan ja skicka filerna det är exakt samma frågor som på vv ;)

Hoppas du haft en bra dag.

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback