onsdag

Goddag gott folk!

Kom precis ut från duschen och nu sitter jag och njuter av en välbehövlig kaffe. Måste komma igång, det är så märkligt då jag sovit djupt om natten är jag alltid seg dagen efter. Borde vara att jag är riktigt pigg istället!
Ännu en dag då man får se upp för att blåsa omkull, det är nog kallt också!
Jag ska strax sätta igång tvätten och vid 13 har jag matte, förmodligen ska vi åka och storhandla idag också. JAG ÄLSKAR ATT STORHANDLA HAHA!
Har redan skrivit en fin inköpslista som det står inköpslista på. Sebs sa igår
"Du vet väl att det är en inköpslista, du måste inte skriva det också!" jo. tydligen!
HA EN BRA DAG!
CIAO LINNÉA

Kommentarer
Postat av: malen

HAHAHHAHA! det är ju bra så du inte glömmer vilke lista det är...av alla listor!!

2010-08-25 @ 19:53:58
Postat av: Linnéa

SLUTA MOBBA MIG! :)

2010-08-25 @ 20:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback