kantareller och smulpaj!

HOHOOO!!
Kass update men jag har fullt upp med att förbereda mig inför körkortet och har faktiskt inte hunnit sitta framför bloggen. Igår var en himla mysig idag... Vid lunch hämtade jag och pappa upp min systerson Micki och åkte iväg till skogen för att hitta lite kantareller. Och visst gjorde vi det :) en massa gott så imorgon tänkte jag kanske göra pappas goda svampstuvning på rostade mackor.
Det fick vi när vi var små och bodde hemma så det är lite kul att se om man kan tillaga det själv nu när jag bor själv. På vägen hem hittade vi massa hallon så på eftermiddagen bakade jag en skogsbärspaj som jag tog med mig hem till Charleen. Sanna var på besök och vi hade så himla mysigt :)
OH, VAD JAG ÖNSKAR ATT VI ALLA TRE KUNDE UMGÅS OFTARE!!!
Jag älskar er så mycket. Mina underbara systrar!



Pappa & Micki!

Schleeeten moster & Micki haha!

Min smulpaj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback