häng @ zigges!


Sista avsnittet av sex and the city går på tv3 just nu. Det är så bra när Carrie säger till Aleksander "I'm someone who's locking for love. Real love..." Jag kommer ihåg att jag och Maal kunde se det klippet tusen gånger  om och vi blev lika rörda varje gång. Under Oslo-tiden då vi båda var singlar och åt bakismat från BurgerKing. Det är roliga minnen som jag aldrig kommer att glömma men man har det bra mycket bättre nu!
Ikväll har jag haft det trevligt med Sus, Sara, Gustaf, Nils, Victor, Oscar och Gustav. Vi har pratat lite om kräftskivan på lördag och för min del blev det bara en ramlösa medan de andra valde att stanna kvar för kanske ytterligare en öl?
För min del blir det bädden, vi vet alla att det är viktigt att jag är fokuserad imorgon. ÖNSKA MIG LYCKA TILL!!
KRAM LINNÉA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback