fridayfeeling

oh du milde så mätt jag är. Jag och sebs kom just hem efter en middag på Gastons, idag provade jag "Italian Burger" för första gången - den var helt okey men inte hälften så bra som vår favorit surf'n turf.
När jag kom hem från jobbet idag hade min älskling köpt en present till mig
"jag tyckte att du behövde den här!" sa han och räckte fram kuvertet.
60 min aroma thaimassage :)
jag blev så otroligt glad! Under en längre tid nu har jag haft så ont i nacken och ryggen och så går han och köper en massage till mig. tack. jag älskar dig!
Nu tänkte jag ta en dusch och sedan blir det film och mys i soffan!
HA EN BRA HELG!
KRAM LINNÉA

Kommentarer
Postat av: malen

Det förtjänade du=) Snäll pojkvän du har;)

puuss

2010-08-28 @ 01:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback