fridayfeeling

Jag kan inte minnas när jag senast kände samma nervositet som jag gjorde idag! Allt gick fel. precis allt.
MEN det är inte mycket att göra åt så det är bara att bita i det sura äpplet och se glad ut nu - jag kan omöjligen lipa mer haha.
Som ut var hade vi fullt upp i buktiken precis hela dagen, vi fick in en massa nytt på killavdelningen idag och lite från"one teaspoon" på tjej. Det är lika kul varje gång det kommer nya leveranser så kom in i veckan och kika.
Nu kommer höstsakerna bara att rulla in :)
Snabbt efter stängning gick jag hem till mina föräldrar, där Sebs redan befann sig. Det är udnerbart att få äta pappas mat, en god middag samt efterrätt och 3 timmars mys med mor kilade jag hemåt och duschade läääänge.
Min älskling ska ut strax och jag ska lägga mig. Imorgon ska jag öppna i butiken och jag känner för att vara riktigt pigg och utvilad.
VI VET ALLA VAD SOM VÄNTAR PÅ KVÄLLEN... KRÄFTSKIVA :)
KRAM LINNÉA


P.S. TACK till alla som hållit tummarna för mig idag och tack för pepptalk!
Det betyder massor :) PUSS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback