yesterday

Lyckad kväll igår.
Först jobbade jag till 16, kilade sedan iväg till Alicias barnkalas (bara 4 timmar sen!) och rund 21 kom Nils, Oscar, Simon, Tessan, Pauline och Sussie på förkrök.
Det var kul att kröka med nytt folk, det behövde jag - trots mycket tvivel inför utgång blev det så ändå.
En runda på ROBERTS där Sebs spelade, Tessan blev av med plånboken där så om någon där ute får tag på den vänligen lämna in den på närmaste polisstation.
Sedan blev det en sväg till Mårtensson, på vägen dit mötte jag upp Fia Filur och där stod vi utanför caféet och kramades läääänge.



2 bilder från igår, fick dessvärre ingen bra på killarna!



Just det!!! Igår skulle min Amanda på 80tals fest och Charleen sminkade henne för första gången :) SÅ HIMLA SÖT!!! Glamrockare...



CIAO LINNÉA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback