uppdatering.


(en trött Linnéa...)
Nu blev det plötsligt torsdag och jag sitter och slappnar av, i hopp om att bli trött. Slutade jobba för en timma sen och snart blir det bädden.
Först hade jag lite "ångest light" innan jag skulle börja jobba klockan 16 men väl där var det skönt att vara igång, efter 3 dagars ledighet.
Dessa tre dagar har jag haft fullt upp med att tvätta och övningsköra, det är fortfarande en lång väg kvar men man uppvecklas om så lite var gång man befinner sig bakom ratten. Jag har även umgåts med min familj, Sanna har varit på besök och igår körde vi en grilldebut hemma hos Charleen. Givetvis med Patrik som grillmästare... Haha, han påminner lite om han i "solsidan"!
Powerwalk, massa mys, god mat. Det har varit underbart att umgås med dem.
Imorgon blir det work mellan 11-16 sedan ska jag följa med mina föräldrar när dem ska titta på en lägenhet här inne i stan, hoppas den faller dem in i smaken :)
GODNATT LINNÉA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback