today

Måndag. Ny vecka, nya tag och jag har varit LEDIG!!
När jag är ledig tycker jag INTE om att slappa - då vill jag vara aktiv. Springa på stan, träffa folk, städa/handla/tvätta eller göra något annat som man inte hinner med när man jobbar.
Imorse gjorde jag något spännande. Jag bokade tid för... WAIT FOR IT...
Teori och uppkörning :) När det blir tänker jag inte tala om men det är inte riktigt än på ett tag.
Sedan köpte jag mig en ceasarsallad och en vitamin well och begav mig till Sveriges finaste bibliotek. Där satt jag, i lung och ro och pluggade teori under 2 timmar. Det var så lugnt att jag somnade haha.
En runda i staden ledde till två kassar från Twilfit och MQ.
Vad som fanns i MQ-kassen får ni snart se, den andra behåller jag till Sebs ;)
CIAO LINNÉA 


Kommentarer
Postat av: malen

vad spännande älskling!!!=) snygg jacka! love

2010-04-27 @ 03:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback