Sunny Sunday

Solen har stekt på hela dagen och värmt nakna armar.
Jag och Sebs gick upp efter en god natts sömn, tog en frappe på EH och sedan chillade vi på ROBERTS i umgänge med Maals kära föräldrar :) trevligt trevligt.
Väl hemma stekte vi hamburgare och Sebs fick en fenomenal idé -
han flyttade två barstolar till hallen och öppnade vårt stora fönster helt.
Där satt vi och njöt av varandras sällskap och solen, ingen vind störde oss heller!
Idag är jag lycklig, om något trött.
Idag är jag lycklig över att jag har Sebastian och jag tror han är rätt lycklig han också, för han kommer och pussar mig allt som oftast.
Det var allt för mig idag! Hoppas ni har haft en trevlig helg :)
KRAM LINNÉA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback