nödvändigheter

Idag har vi varit och handlat, det behövdes allt fyllas på i både kyl och frys.
Jag är en så där hopplös handlar. Jag älskar att storhandla, skriva inköpslista, jämföra kg-priser och innehåll.
Det är så kul att gå runt där i sin vagn och plocka på sig varor.
Frågan är hur kul det var för Charleen och Patrik som fick sitta och vänta i bilen en kvart efetr att dem var färdiga.
När jag gick runt där på ICA MAXI fylldes jag dessutom av lyckorus när jag fick ett samtal från Oslo. Det är alltid lika skönt att prata med Maalens Krog.

Igår fick jag lite bränna på näsan efter min lilla vandring i solen. Idag är det dessvärre mindre med det och uuuh vad jag är sugen på en liten förrändring.
Kanske blir något på impuls nu i eftermiddag. VAD FÅR NI KANSKE SE SEN ;)

Nu ska jag ta tvätten!
CIAO LINNÉA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback