en ny vecka...

Igår kväll under min "ensam tid" bestämde jag mig för att denna vecka ska vara helt annorlunda mot förra.
Jag bestämde mig för förändring och ansträngning!
Jag bestämde mig för en positiv inställning och för att ingenting är omöjligt!
Förra veckan var nämligen ganska påfrestande, psykiskt sätt - men jag bestämde mig igår för att man faktiskt väljer vad man vill lägga sin energi på (som min kära Maal hade sagt).
Därför tänker jag inte låta mig bli ledsen eller trampad på när jag är nere, utan jag tänker vara stark och köra mitt eget race.
- jag älskar mina vänner.
- jag älskar min familj.
- jag älskar min Sebastian.
- jag älskar mig själv.

KRAM LINNÉA

Kommentarer
Postat av: mal

and i Love you!

2010-04-06 @ 22:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback