dagens!


(jacka; H&M. jeans; Dodici. skor; Converse)


Idag har på något sätt varit en bra dag. Jobb till 14, sen var jag ute på vift i stan.
Känns som om jag har haft lite flyt och kanske kommer det att vända nu?!
JAG HOPPAS VERKLIGEN DET! I så fall har jag en jätterolig nyhet att berätta om det tag. Eller ja, det är i alla fall roligt för mig ;)
MEN det är bara om jag har tur...
Vi har även haft födelsedagsfiranden med Sebs familj idag och Noah var lite busig som vanligt.
Nu kilade min älskling just iväg för att jobba lite. duktigt!
Själv tänkte jag dra mig till sängen och somna djupt, imorgon blir det jobb och sedan partaj.
MEN INNAN DESS: snälla snälla låt mig ha lite flyt!
GODNATT LINNÉA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback