onsdag

Idag var jag verkligen i stort behov av att besöka "solen" så efter att jag lämnat äpplen och hälsat på hos mamma och pappa begav jag mig dit.
Kom just hem och känner mig stressad. MÅSTE duscha. plugga. packa. Imorgon åker jag och Amalia till vår älskade Fia-Filur i Oslo. Det ska bli så sjukt kul och jag längtar verkligen efter att få umgås med mina två favoriter och krama om Fia! Tänk att det var ett år sedan vi flyttade ihop på Nedre Slottsgate. Det var så mysigt. 
Vi ska även besöka våra små barn på Bekkestua Barnehage. I CANT WAIT!
Ikväll kommer Sebs med sushi till mig, det har jag varit sugen på i flera dagar nu. Men det som väntar på något gott, väntar inte förgäves!
NU: DUSCH!
CIAO LINNÉA

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback