work (it) out!


Just nu är jag nöjd. Idag kom jag äntligen igång med träningen och det kändes helt underbart att svettas på ordentligt på crossen. Känner jag inte av träningvärken imorgon kommer jag bli förvånad.
Sedan stannade för en sväng hos mamma och pappa, jag gick till apoteket och fixade medicin till min käre far. Väl hemma satte jag igång med mina satans samhällskunskapsuppgifter som jag inte kommit någonvart med de senaste två veckorna. Det har gått så segt!! MEN NU blev jag äntligen klar med uppgift 4-5 och i helgen väntar 2 till och det känns bättre nu...
Det viktigaste är att man "kääämpar på. kääämpar på." som min Maal säger till mig. OCH det ska jag göra, både med det ena och det andra...
Fast inte mer ikväll, för nu ska jag & Sebs gosa ner oss i sängen och kika på en film.
GODNATT, LINNÉA

Kommentarer
Postat av: Alexandra

trevligt ;) ja det blev den svarta också, den är super fin. Jag älskar hela modellen, söt och stilren!

Postat av: ....

tråkigt att läsa en blogg som aldrig uppdateras!

2009-10-07 @ 15:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback