vaccinsvin

Igår kväll tog jag sprutan.
För er som ännu inte gjort det (även SEBS), gör det! Tänk på människor omkring er... Det kändes ingenting, värre med ett myggbett under sommaren.
jag har hittills även haft turen att inte blivit dålig, armen är lite öm men det är inte mer än att bita ihop och se glad ut. Bilden ovan är från min och Maals hemresa från USA i våras. Personalen på flyget var rädda över att jag hade svininfluensan och flyttade bak mig till 4 ensamma säten längst bak, medan dem som suttit där tidigare fick flytta till first class. Väl framme i Frankfurt väntande 8 jävla räddningstjänstbilar. TRO MIG, folk som passerade mig kollade med avsmak. DÅ var det inte roligt, idag är det fett skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback