min helg i ord!

FÖRST OCH FRÄMST, tack till er som skrev lite feedback angående min blogg :)
Jag ska jobba på att bli bättre när det gäller bilder.


Puuh vilken helg. helt seriöst jag är sjukt sliten!
I fredags skulle jag ju ha mitt samhällsprov som jag var ganska väl förberedd inför MEN jag tog fel på tiden så jag får göra det på tisdag istället.
Så på kvällen hoppade jag in en timma på ROBERTS och sedan gick jag och Sebs till Charleen och chillade.
LÖRDAG: Jobb ROBERTS 11 h (FYFAN) och sedan kollade vi läget på stan.
NU: Ska snart på brunch med tjejerna hos Sus, plugga och ikväll blir det thaimat med Sebs och Anna.

SO LONG!
LINNÉA


Kommentarer
Postat av: m

jag önskar att jag kunde skriva vem jag är, jag hatar int dig men ja gillar int dig för att du har något jag vill ha. så orättvist att jag är svartsjuk på dig ! usch hemskt !! kan inte sluta läsa din blogg heller jag bara plågar mig själv !!

2009-11-23 @ 20:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback