onsdag

När jag kom hem igår kväll efter att ha sett Righteous Kill samt den senaste bond (som jag inte haft möjlighet att se förrän nu) var jag helt slut och däckade.
Snart ska jag iväg och klippa mig några cm, det behövs verkligen!
Ser framemot att bli ljusare till  sommaren...
Jag får alltid höra att jag passar bättre i ljust av den ena & bättre i mörkt av den andra. Själv tycker jag att det är kul med variation så jag föredrar att vara ljusare under sommaren och mörk under höst/vinter.

VAD TYCKER NI?
 
OKEY JAG VET! Det är 2 helt olika bilder, jag hittar faktiskt  ingen vettigare. Här är det som ljusast!
KRAM LINNÉA


Kommentarer
Postat av: Ellie

Sötaste lilla syster , tur som du har så passar du både i mörkt & lite ljusare. Själv har man inte cojones noh att färja mörkt haha!!

Men på dom bilder du e lite ljusare så e vi lite mer lika varann , me blå ögon å allt ;) hihihi!

Kraaaam

2009-03-04 @ 18:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback