Oh håå - JA JA!

Torsdagkväll och jag känner mig helt slutkörd!
Inatt var det tydligen omöjligt för mig att somna, pigg som en nötkärna satt jag
och tänkte på ett och annat, pillade med småsaker, kollade på min mobil och Viiips så var klockan 7.00 och jag skulle upp och jobba!
Vid 16 var jag hemma igen och Viiips så var jag på språng till träningen.
Klockan 18 var jag klar med träningen och Viiips så kom jag på att jag var utsvulten.
Så nu har jag suttit och käkat framför tv:n och känt hur ögonen bara blivit tyngre och tyngre.
Nu hade jag tänkt göra mig en kopp te och plugga lite teori.
SEDAN SÄNGEN!
Imorgon jobbar jag 7 - 16!
Hoppas ni har haft en fin dag!
KRAM & GODNATT LINNÉA


P.S. all cred till min amalia som förhoppningsvis blir dealer inom kort!! =)

Kommentarer
Postat av: malen

tack tack=)

2009-03-06 @ 11:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback