ny vecka...

nya tag?!
Idag känner jag mest för att inte göra någonting alls, mer än att påbörja ett kollage och sedan kila till sats.
Jag måste säga det att Mars månad är en jävligt kass månad. Den är lång, det är grått och fortfarande kyligt.
Det finns varken något eller någon att fira - njaa, möjligen att man går mot ljusare tider.
För om det är något jag längtar efter så är det värme och ljusare tider.
Nåväl, Snart så...

Igår var vi och kollade på en nyrenoverad lägenhet, som var riktigt fresh - hur det blir med det återstår att se.
Still on the lookout for a flat - så skrik till!


Dagens tanke går definitivt till min kära mor som blivit orättvist behandlad idag, då någon stal hennes wallet!
Vilka jävla skurkar det lever bland oss.
SKJUT DEM!

Keep it up!
LINNÉA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback