"men nu får det väl fan vara nog!"

Idag har jag hängt med Maal och vi gjorde en "rimlig" budget inför USA som sedan visade sig vara lite väl optimistisk. Vi hade bland annat en summa som vi döpte till "SKÄMMA BORT SIG SJÄLV" men vi insåg under tiden att hela resan kommer att bli något att unna sig. Så den strök vi!
Under vår sista timma på biblioteket kom Fellan och vi skrattade som vanligt både med och åt varandra.
Jag sa det att, det är jävligt tur att jag umgås med mina tjejer - för annars hade jag inte haft så mycket magmuskler med tanke på hur ansträngande det är att skratta hysteriskt.

Nu ska jag kila iväg till Sebbe och kolla på den nya FETErullen Righteous Kill!
Jag menar, deras ögon. De skulle kunna döda med bara blicken...

CIAO LINNÉA

Kommentarer
Postat av: Sofia

javeet javla ackelskitbajs!

ohhh fasen vad kul med usa, det ar ganska snart ni sticker ivag va? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback