en bagatell

onsdag förmiddag.
Nu sitter jag hemma hos min syster vi har ätit sushi till lunch och nu tittar jag till lilla Jennifer medan Charleen färgar håret.
Jag sitter inne på hemnet.se och kollar på bostadsrätter i Göteborg som jag skulle tänka mig bo i någon gång i framtiden.
Joho då, de som möjligen faller mig in i smaken ligger runt 5 - 6 miljoner,
fin utsikt och givetvis centralt!

oh shit. Det blir att ligga i!!
(en vis sade; sikta mot stjärnorna så når du trädtopparna)
KRAM LINNÉA


 


Kommentarer
Postat av: Trähatt

Bra skrivet ;) Så du fick lite mer medsmak från senast eller?

Eller är du en såkallad "Öbo" ?



/ Hatt rullaren.

2009-03-18 @ 15:12:03
Postat av: Linnéa

nejdå. bara öppen för förslag! haha

2009-03-18 @ 15:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback