Man kan inte alltid vara på topp!

Den senaste veckan har jag varit inne i en lite sämre period. Jag har grubblat över saker som egentligen är oväsentliga och sett hindren istället för lösningar. Vilket är ganska olikt mig! Det är jättejobbigt och fungerar som en ond cirkel, till slut vet du inte riktigt vad som  bekymrar dig - utan du bekymrar dig mest för bekymrandets skull...
ja ni hör ju, det hela är en enda stor fånig röra av bad confidence & worries...
Så idag har jag varit hos de två personer, som du ibland uppfattar som fullkomligt oförståliga men som i själva verket känner dig bättre än någon annan.
Mamma & pappa fick mig att få lite perspektiv igen och nu känner jag mig bättre, tack!
love yourself!
KRAM LINNÉA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback