Bättre sent än aldrig!

Måndag, måndag...
Idag ska jag Ä N T L I G E N träffa min gode vän Rasmus, som jag inte träffat på måååånader. Medan jag har varit iväg i Oslo, har han har varit ute på långresa med sin flickvän (som jag tror han kommer gifta sig med i framtiden, haha!)
Rasmus och jag lärde känna varandra i 2005 och jag fastnade snabbt för hans snälla och omtänksamma personlighet.
Han är den kille som min mamma fortfarande tjatar om, relativt ofta.
En riktig svärmorsdröm, söt är han också!

Grattis till Slangbellan som fick ett nytt jobb idag!
NU: freshup sedan lunch i stan!
CIAO LINNÉA

Kommentarer
Postat av: rasmus såklart!

Är det här min nya favoritblogg eller??! Tack för dom fina orden!

2009-06-16 @ 20:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback