i'm back, again!

Först och främst. sorry för kass uppdatering!
Jag jobbar mycket, umgås med sebban, går ut med mina damer, besöker mina föräldrar en snabbis, sover - och sedan jobbar jag igen! Jag har inte köpt något märkvärdigt och inte hittat någon ny musik med tanke på att jag enbart spelar Michael Jackson.
Visst går vi ut och har roligt, men då har jag lämnat kameran hemma. Lovar att göra mitt bästa här i bloggen härdanefter. Börjar vika för en annan nu (vilket innebär lite bättre schema)  dessutom ska vi hitta på massa skoj runt omkring.

HERE TO STAY!
KRAM LINNÉA

Kommentarer
Postat av: Klabbe

på tiden!! ^^

Postat av: Jossan

om det händer något sådant där skoj runtomkring nästa vecka, så tell me, tänkte bosätta mig i halmstaden några dagar då :)

2009-07-14 @ 01:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback