And loves so distant and obscure

VARENDA gång jag lyssnar på All by myself med Celine Dion så tänker jag Dårhuset på våning 6, Nedre Slottsgate 3B i OSLO!
På något sätt fylls jag av så mycket glädje och saknad. Jag tänker tillbaka på den underbara tid som jag tillbringade med mina dåvarande sambos Sofia & Amalia.
Trots att vi bodde i en stad där man ibland frös till is om vintern och i en lägenhet med enbart ETT rullbart element fyllde vi vår vardag med så mycket värme i form av kärlek. Vad som än hände hade vi alltid varandra!

Vi skrattade tillsammans och vi grät tillsammans.
Vi mådde bra tillsammans och vi var sjuka tillsammans.
Vi hatade tillsammans men bäst av allt vi älskade tillsammans.
Med handen på hjärtat, vår tid i oslo glömmer jag aldrig. Tack!


Nu tänkte jag lägga mig i sängen, se Bridget Jones och vänta på att my love!
GODNATT LINNÉA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback