Bussblogging

And so we go again...
Nu sitter jag på bussen påväg hem till Oslo, där jag kommer att vara ensam i två dagar tills Amalia kommer tillbaka från Malta. JÄTTEKUL! jag är inte bitter...
Imorgon ska jag ju trots allt börja på det nya dagiset :) det är så att de har byggt ett helt nytt dagis till Kanvas. Har hört att det är rött golv men jävligt fresh. Det ser jag framemot!
Fick ta en restbuss till Göteborg för att det var för många resande, men nu sitter jag äntligen på Swebuss Express med internet och SPOTIFY som är guld värt! Helt sinnes, alla borde skaffa det!
Det är ett musikprogram som streamar, ungefär som youtube fast snabbare, bättre och utan tvekan med mer musik...

Jag saknar min Amalia.
Jag saknar redan hela min familj.
Jag saknar Caroline i Usa.
Jag saknar en flirt, blir att gå igenom mobilen haha!


Nu ska jag njuta av mer Simon and Garfunkel :)
KRAM LINNEA


p.s. hoppas internet inte busar med mig väl i lägenheten.
Då går jag under... eller nej! JAG HAR JU MITT SEX AND THE CITY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback