wonderful day

Piggnade till av det här messet från Amalia:
"Godmorgon sunshine! Himlen är blå och inte grå.
Du är söt och käck som en nöt!"

Det är nästintill omöjligt att inte le utav ett sådant meddelande.
OCH JAG LOG ÄNNU MER NÄR JAG FÖRSTOD ATT JAG INTE KOMMER MISSA INTER - MAN UNITED IKVÄLL. Mogge (Maals dad) säljer nämligen tickets till deras soffa på stenhuggerivägen och jag har VIP! =)


Det är helt underbart väder idag som gör en medveten om att våren närmar sig!
Det är underbart att behöva använda solglasögon, även om det inte ens är mars!
Det är galet underbart med picknick också, det längtar jag efter!
Det är helt sjukt underbart att ha vänner som jag har,
och så är det underbart att vakna av en kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback