LÖRDAG

Här sitter jag nu, nyduschad efter att ha jobbat 7-16 (i solen & kylan) och njuter av en cocktail som smakar vanilj och lite lemon.
För tillfället är jag alldeles ensam och ska strax börja fixa mig för att sedan bege mig till Familjen Parmlöv, där vi ska äta tacos och spela spel.
Senare mot kvällen blir det kanske utgång, det tar vi då...

FATTA VAD BRA JAG MÅR :)

Ha en fin alla hjärtans dag-lördag alla som har förhållande, alla som är singlar, alla som har en fantastisk familj och underbara vänner.
Alla där ute, ha det helt galet sjukt bra!
KRAM LINNÉA

P.S. Detta är första gången på 3 år som jag är singel den 14 februari,
hur lustigt är inte det?!

Kommentarer
Postat av: Jossan

komiskt, det var min första gång på tre år med ;)

Postat av: Jossan

verkligen, bara föratt man är singel är man inte ensam, med vänner och familj kring sig blir dagen perfekt ! :)

2009-02-16 @ 20:56:54
URL: http://jorra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback