Kvällsuppdatering.

Efter att jag hängt lite hos Charleen, kilade jag till stan och råkade plocka på mig ett och annat. Jag känner mig väldigt into the 80's så det blev:
- en stentvättad kort jacka/bolera från GinaTricot
- stentvättade tajts från Vila
- smycken


Allt var väldigt fint, men jag är alldeles för att lägga in bilder på det nu.
Kanske imorgon, annars får ni vänta tills det körs som outfit.

Blev som vanligt en fika på espresso house med Fellan och jag skaffade mig faktiskt ett Coffee-card.
Man fyller på det med minst 100 kr, och sedan använder man det istället för pengar - och får heeeeela 10 % avdraget.
Hur man än gör, så lönar det sig i slutändan!
Vi hamnade hemma hos mig och började plocka bland alla smycken som jag har... sick!!


Nu tänker jag inte sitta här längre,
KRAM LINNÉA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback