blogg me up!

Kära läsare!
Nu är jag tillbaka i Sverige, Halmstad och har (i alla fall som det känns nu) lämnat Oslo för gott.
Känner mig förnöjd med det biten och nu har jag en massa att stå i framöver.
Jag har internet som funkar galant - och kommer att engagera mig mer i bloggandet.


Uppdatering.
En annan anledning till varför jag inte har bloggat är för att min vardag de senaste två veckorna enbart har bestått av jobb, sen hemkomst och flyttpackning/städning!
Inget intressant utan bara bedrövlig vardagscrap!
I lördags flyttade jag och Amalia hem och på kvällen firade jag min hemkomst genom att bli kanon, komma hem klockan halv 2 på natten och däcka ordentligt. Så ni som träffade mig i lördags, glöm det - för det har jag gjort OM jag ens memorerat det. Ja, då illa var det...
Men nu har jag återhämtat ordentligt och packat upp alla mina saker, så både jag och dem är på plats igen!
Så håll koll, för nu är jag igång!
Here to stay,
Kram Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback