smile baby smile?!

När jag gick från skolan efter att ha skrivit det sista nationellaprovet i matte, kände jag en behaglig känsla i kroppen. Jag var glad och positiv, jag var framförallt nöjd! Nu sitter jag på ROBERTS och ska snart börja jobba (16-23) och är måttligt ledsen.
Jag har jobbat hårt med att höga mitt betyg VG i samhäll och jag har hela tiden snuddat på M:et men nyss läste jag ett mail från min lärare som skrev att jag bara fick VG på min sista fördjupningsuppgift som resulterade i att även betyget blir VG! FÖRSTÅR NI HUR SURT DET KÄNNS MED SAMMA BETYG???!!!
Nej, nu är jag inte så glad längre...
Men jag lovar, jag ska le för kundernas skull!
KRAM LINNÉA

Kommentarer
Postat av: Amanda

assså jag bara älskar din blogg. vet inte riktigt vad det är men den är speciell. hahah det var min kompis stora syster som läste den o så såg jag den o nu läser jag den med hihi! kul va ! jag ska oxå skaffa mig en blogg nu ! som du =)

2009-12-17 @ 23:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback