mitt liv just nu!

Som ni kanske märkt har jag massor att göra just nu. Jag jobbar massa, körde mitt första barjobb på ROBERTS i lördags och det var sjuukt roligt. Mycket folk var det också! Kändes som om alla var ute och stökade förutom jag?! Men med handen på hjärtat så var det ganska skönt, är inte alls särskilt sugen på att gå ut så då kan man lika gärna hänga bakom baren och servera alla andra glada, halv-drägliga människor på ännu mer onyttig vätska :)
Denna vecka väntar plugg plugg plugg. Sista veckan nu och klart ligger man efter med en del så det blir allt ligga i! Förövrigt mår jag fint, jag är jättekär också!
Tur att Sebs står ut med mig trots mitt pms-humör, personligen hade jag velat knocka mig själv och stoppa in en strut i munnen på mig själv när jag är igång.
Men det har inte Sebs gjort ännu, vilket är jävligt skönt för annars hade jag inte bara haft mensvärk utan också riktigt ont i halsen.
STAY COOL!
LINNÉA
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback