måndag

Det finns inget bättre än att vakna upp bredvid en som man tycker om!
Jag kan länge ligga och stirra på Sebs innan vi ska upp (och så tycker jag att det är konstigt att han blir vettskrämd när jag "schhar" honom när han snarkar.)
Men bäst av allt är när man legat och stirrat ett tag och sedan vet att man kan ligga kvar i sängen när han ska till jobbet och ger en hejdåpuss.
Så var det idag! Sen ringde Charleen och fick liv i mig, då var det dags att bege sig till henne, där satt vi och hade det trevligt och sedan åkte vi och handlade. Kom hem till Sebs vid 17, lagade middag och pluggade.
Nu är jag helt slut och ska snart avsluta denna dag på bästa möjliga sätt -
genom att ge Sebs en godnattpuss!
KRAM LINNÉA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback