update: weekend

Nu har vi varit i California i nastan en vecka och det aterstar ytterligare en...
I fredags akte borjade vi dagen i San Clemente dar vi aven at lunch pa ett harligt stalle, runt 6 tiden begav vi oss mot San Diego, dar vi skulle tillbringa helgen.
Vi hade tankt oss en chill-kvall med dem som vi bodde hos men det var inte sa latt med all dricka, sa det sparade! Pa lordagen vaknade vi och madde som vi fortjanade. For att bli lite klara i huvudet gick vi och kakade pa ett stalle precis vid stranden, for att sedan ligga och glassa i solen i nagra timmar.
Jag var sa brand i ansiktet att det tog emot att le!! (Kunde givetvis inte motsta)
Pa kvallen gick vi pa en 21 arsfest, valdigt skoj, massa svenskar (och norrman) fast jag hade givetvis roligast med mina egna flickor.
Pa kvallen forsvann alla och mitt enda hopp var jonas. Vi rakade hamna pa en efterfest dar alla trodde att vi var syskon och satt och rokte pa som javla darar. Enda anledningen till att vi var dar var for att de hade igang en mysig brasa pa balkongen, men sedan fick jag huvudvark sa vi drog...
I sondags sken solen, vi kakade en pizza for att minska pa baksmallan och sedan gick till ett nojesfallt, men akte inget!
Dagen avslutades med shopping och runt 10 pa kvallen var vi alla sten doda!!

DET VAR MIN HELG DET!
MASSA BILDER, KOMMER UPP NAR JAG AR HEMMA! (mac ar svart for mig)
CIAO LINNEA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback