News from south California

Nu ar vi antligen i OC hos var alskade Caroline :)
Forst maste jag beratta om mitt och Maals lilla aventyr pa JFK innan vi kom hit.
Right. Vi hade hort att det billigaste ar att bara kila ivag till flygplatsen i New York och kora pa sista minuten biljetter. Val dar visar det sig inte alls vara det smartaste alternativet, da biljetterna var sjukt dyra och det inte fanns nagra. Som tur ar hade vi en underbar kille Travis som hjalpte oss hitta ett par biljetter dagen efter for ett OK-pris (eller vi hade inget annnat val) Forst tankte vi ta in pa hotell, men det narmaste var inte sa javla nara anda... till slut kom vi fram till att det ar lika bra att stanna pa JFk tills flyget skulle avga dagen efter. Terminal 4 och vi hittade en passande stenbank dar vi byggde upp en liten sovplats... Vi traffade ett lite aldra par som vi snackade med, spelade kort, at massa onyttigt och laste. Efter manga forsok somnade jag med glasogon och ipoden pa. Vaknade var 30 minut av antingen smarta i ryggen eller flygruset.
Sedan hamnade vi i planet som var forfarligt och mellanlandade i LAS VEGAS!
Nar vi kom fram vantade fline med tva fina rosor i handen. Det har sa himla underbart att se henne igen och hora hennes hogljudda stamma.
dagen efter var den stralande sol och 35 grader sa vi hangde mest vid poolen och hade det fantastiskt.
Idag har det varit molnigt sa vi hade shoppat och pa kvallen lagade jag och Maal middag till hela familjen (grillat) och vi satt och hangde med hennes harliga familj.
Nu ska vi sova, helt slut... VI HAR DET SUPERBRA!!

MYS VID POOLEN!

(kan ej handskas med Mac, sa jag vet inte hur man vander pa bilderna)
SEE YA, DONT WANNA BE YA!
KRAM LINNEA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback