UPPDATERING | Oslo

Mina kaaara lasare!
Forlat for att jag inte har skrivit pa lange. Det visade sig vara sa att mitt mobila internet inte alls funkade i grannlandet och att ta sig till ett internetcafe blir inte alltid av. Hur som helst. nu ar jag alltsa har. Var lagenhet ar schysst och jag trivs javligt bra med mina tjejer, kan jag lova!
Borjade jobba pa hemtjansten igar och det ar goa pengar men tokiga gator haha!!
Idag jobbar jag kvall, vilket ar anledningen till varfor jag skriver sahar dags!

Allt ar fint med mig men jag saknar verkligen min mamma, ARDIT och mina nara och kara!
(fan vad vardelost det ar utan A EA O- kan ju lika garna skirva pa engelska)

Jag kommer hem pa visit den 25 spetember och flyttar strax innan jul!
For er som kommenterat och vill hora av er eller som har flyttat hit och undrar over ngt! RING MIG!
+4741389130

btw. HAR AR FAN SA KALLT!!
jag saknar Halmstad (med allt vad det innebar)

So long amigos!
KRAM LINNEA

Kommentarer
Postat av: valdete

hemtjänsten i oslo alltså?:) . jag har me jobbat inom hemtjänsten här i halmstad. du sa att du hade jobbat igår och så att du ska jobba idag? .är det mycket att göra? är det stor skillnad från här? och hur mkt tjänar du i månaden? :) oj va många frågar men det är kul att veta, för jag flyttar me dit nu i oktober därav alla frågor :).ha det bra! kram.

Postat av: Linnea

hej valdete! det ær ganska stor skillnad från att ha jobbat inom hemtjænsten i Sverige ja... faktiskt lite svårare och man har ju inte socialt och sådant. jag ær inte helt sæker på om jag ska vara kvar dær faktiskt... beror på om jag kan fixa extra jobb før jag vick bara 35 h / veckan på hemtjænsten... daremot goa pengar! jag skulle rekommendera att ta kontakt med oslo hemtjænst nær du kommer hit eller søka annat via adecco eller NAV, all lycka! :)

2008-09-10 @ 15:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback