SUNDAY!

Solen skiner och det ar lite hostkyligt...

Antingen tar man en bakispizza eller sa sitter man pa ett mysigt cafe.
Har i Oslo finns det gott om cafen och alla tycks gilla dem!
Jag och Mal sitter daremot pa ett internetcafe och kollar mail och andra nodvandigheter!
Forlat for att jag inte har uppdaterat er om mitt liv!

Jag jobbar for fullt bland snoriga ungar och barnsanger! Det ar grymt kul :) och antligen trivs jag ordentligt!
Kommer hem nasta vecka och det gor saken annu battre...
Helgen har varit bra och efterlangtad!
Igar kom jag och Amalia pa oss sjalva, dar gick vi en lordagskvall 2 relativt fresha tjejer pa Karl Johan kl.23.00 och har just kopt oss 3 liter coca cola!  OTROLIGT ROLIGT!

Jag saknar som vanligt alla dar hemma och skarskilt mina systrar som fyller 30 ar idag!!
TANKER PA ER EXTRA MYCKET!!!

ooops. nu ar tiden ute...
Ciao Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback