Oslo ær øhmm. annorlunda ?!

Nu sitter jag hær på adecco med Mal... Vi ær i stort behov av hjælp før vi førstår oss inte på hur man lægger in sitt CV genom deras sida. Allt ær så jævla komplicerat hær i Oslo!

Igår jobbade jag kvæll! Jag trodde jag skulle dø!!
Det ær helt HOPPLØST med cykelbanor hær, eller før att vara mer exakt. HÆR FINNS INGA CYKELVÆGAR ALLS!
Mitt huvud guppade nær jag kom hem efter att ha åkt øver miljoner trikkbanor.
Dessutom så røker alla hær... och så ser alla likadana ut...
Tjejer har streetstil eller (alt. 2 : Stor stickad trøja, leggins och ett par snygga støvlar går alltid hem) och alla killarna ær kortvæxta!
Norskan ær lite tokig också! Hær kommer en snabblektion:
Norska - Svenska:
Rar - Knepig/konstig
Tøs - slampa
Syns - tycker
Trenger - Behøver
Greit - Okey
Førspeil - Førfest
va driver du med - vad gør du?
Kiddø - skoja
 SÅ JÆVLA ODD!!
SVERIGE SVERIGE SVERIGE!!!

Nu ska jag ge Adecco en chans! HA DE!!! KRAM Linnea

Kommentarer
Postat av: Leen

hej gumman

skönt att höra att allt är bra trots att saknaden utan oss är stor.

jag och Sanna undrar vilken världsdel du befinner dig i???...hihi

Pussi pusssss....biatch;-)

2008-09-13 @ 21:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback