HALMSTAD

Efter en intensiv visit på säker mark, lämnar jag återigen Halmstad för att återgå till min vardag i Oslo...
För tillfället sitter jag här på tåget från Lund - Halmstad och solen skiner så fint in genom fönstret och jag mår väldigt bra.
Trots att det känns lite bittert att lämna Ardit och jag inte har träffat mamma alltför mycket denna gång!

Det roliga med Halmstad är att man känner var och varannan kotte som man stöter på och varje gång ska man vara lika fånigt trevlig och berätta en massa vardagsgojja, tills man skiljs med ett "ses kanske ikväll då! "
Det kanske låter helt absurt men det har samtidigt sin charm! Och jag måste erkänna att Halmstad ligger mig väldigt varmt om hjärtat! ♥

Har hunnit shoppa en massa, får se om det blir tillfälle att lägga in pics!
FÖRLÅT FÖR MITT BLOGGUPPEHÅLL!
Det ska bli bättre med det. jag lovar.
INLÄGG + BILDER!!
Vi har nämligen funnit internet:
Utomhus på vårt tak 7 vån! FANTASTISKT ;)

SO LONG!
Kram LINNÉA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback