Fredag!

Igår sa jag upp mig från hemtjænsten och var på en intervju på en barnehage (dagis) med Amalia istællet. Kænns som om det gick bra och på måndag får jag veta om vi fick det eller inte.
Nu sitter jag på Adecco igen och søker jævligt mycket extrajobb (helger)
IN BIG NEED!!!


Før øvrigt kænns det mesta helt okey. Ikvæll ska Fia jobba så det blir bara jag och Amalia. De ska eventuellt gå ut...
Jag hade tænk ægnma tid før mig sjælv tillsammans med en bra bok.

Just det! Hær kommer lite bilder från vår førsta tid i Oslo!


1. Vår førsta kvæll.
God middag och rent ut sagt, helt utslagna!!

   



2. Jag och Fia gick ut med hennes vænner!
Riktigt kul och spårat!

  Fia å Henke

3.Grannarna kom førbi, vi sjøng singstar...
  

JAG SAKNAR ER DÆR HEMMA!
Trevlig helg!
KRAM LINNEA


Kommentarer
Postat av: allgu

Kul med lite bilder=))

Hoppas ni får på banehage elr va de heter!! :D barn är bättre än gamla haha, om du frågar mig.



Hälsa de andra tjejerna.. uppdatera offta jag kollar varje dag:D





kyssk

2008-09-12 @ 22:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback