SLETEN

Nu är jag äntligen på plats här hemma sedan klockan 9.00 imorse...
Jag jobbade till klockan 5 och gick genast på personalmötet som varade i 3 h!
Vad jag vill komma fram till att jag är, precis som det framstår i rubriken ganska sleten. Värst vad allt - jag jobbar tidigt pass imorgon! 7- 15

LÖRDAG:

- jag hyperventilerade

- fia gick in till grannen "mr. hasch" och offrade vår vänskap

- amalia, ja. vad hon gjorde! Det är det fan ingen som veta...

(och vad alla andra människor gjorde i vår lägenhet. Är definitivt ett mysterium!)


     

SÖNDAG:
- Tjejerna hittade hem vid 14.00 och hade då med sig en pantburk, samt 1 kr 50 öre som de hade hittat.
- Vi åt och såg på hemska filmer.
- Jag och Fia tog tag i våra liv vid halv 9 på kvällen och gick ut på en promenad.
- Amalia var fortfarande fast vd facebook när vi kom hem!

btw. jag tänker inte lägga in massa posebilder där jag (och mina vänner) lyckas bli bra på kanske 10/100 utan jag lägger in bilder och texter som speglar vår vardag!
OCH JA! ni gissade precis rätt... Den är inte så jävla vacker, men vi trivs!
Ciao Linnéa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback