Roliga samtal

Igår kväll fick jag ett hysteriskt skrattinfall när jag tänkte på en rolig konversation då vi var ganska så berusade som vi hade hemma hos Lahoya i somras ang. utlänskt påbrå...
Jag minns inte detaljerat men att Lahoya berättade att han var lite utlänk för att hans farmor var från typ italien eller något.
Amalia: "Jag är ändå mer utlänsk än vad du har för min farmors farfars far var afrikan"
Lahoya: "Va, det gör väl inte dig MER utlänsk?!"
Amalia: "Jo för han är ju afrikan"
Lahoya: "Men hur gör det Dig MER utlänsk? Man är ju lika utlänsk om man är Italienare"
Amalia: "Men han var ju för fan neger!"

HAHAHA! Snacka om att vilja ha ett utlänskt ursprung...


Idag har Fia åkt hem till Sverige och det var ett himla strul med nycklarna eftersom vi bara har två... Jag tyckte att detta var väldigt komplicerat!
(Igår natt: jag till Amalia!"
Linnéa: "Hur ska jag göra med nyckel imorgon då?"
Amalia (trött efter 20 frågor om nycklar från min sida) : "Du behöver inte oroa dig, Din nyckel ska ingen ta..."
Linnéa : "Sååå... det behöver inte bytas något på jobbet eller?"
Amalia: "DET ENDA DU SKA GÖRA ÄR ATT - TA NYCKEL! KOMMA HEM och ÖPPNA MED DEN!"
Linnéa: "....okey!"


IDAG HAR DET SNÖAT, helt sjukt mycket snö på barnehagen...
jättemysigt, nu ska jag gå och krama min Maal!
KRAM LINNEA

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh såpass! Trivs du bra uppe i Oslo? jag jobbar och pluggar komvux, jiiha! :P Jul.. det är ju snart ju


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback