MSN Fia/Jag

Frågan är: Hur står jag ut?!
Och hur står de egentligen ut med mig?


・c๑ [somya] -> säger:

vet du vad vi gjort idag

LINNÉA: saknar dårhuset säger:

neeej??

・c๑ [somya] -> säger:

vi såg en bild i joker butik tidningen att glass 2 liter kosta 14.90: så vi kollade upp på internet vart det låg och sen ringde vi till butiken o fråga hur länge de hade öppet och sen sprang vi ut i ösregn o letade förtvivlat efter joker som visade sig ligga inne på en jävla bakgård, inte konstigt att vi inte hittade den .. tog fete lång tid och när vi väl kom in i butiken så har ja tjatat om min

・c๑ [somya] -> säger:

pisatge glass.. OCH DÅ VAR DEN SLUT!!!!!!!!!!!!!!!!!!

LINNÉA: saknar dårhuset säger:

HAHAHAHAHA

ÅÅÅÅH JAG DÖR HÄR

・c๑ [somya] -> säger:

så vi köpte annan glass , gick hem.. var pisse blöta o såg film o satt o fes.

LINNÉA: saknar dårhuset säger:

HAHHAHAHHAHAHAHHA






GODNATT SVERIGE!
LINNEA


Kommentarer
Postat av: Anonym

OMG. LOL. och vad mer finns det? hahahah

2008-10-23 @ 23:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback