fridayfeeling

Visst är det typiskt...

När man väl har möjlighet att sova gott och framförallt sova ut så vaknar man tidigt och sover förjävligt under natten!
Och så kommer jag hem från Oslo i hopp om att få värsta servicen, maten serverad, sängen bäddad, kläderna tvättade och så hamnar jag nere i tvättstugan medan min mor är hos frissan!
Ikväll ska vi dessutom ut och käka, tänkte vara en god (och rik pga oslo) dotter och betala!

ALLTSÅ både tvätta våra kläder och bjussa! VILKEN JÄVLA DEAL! :)

MEN BRA MÅR JAG, det ska gudarna veta...


CIAO LINNEA



p.s. På tal om att tvätta... herregud.
Hur svårt kan det vara att skriva en normal bruksanvisning när det gäller en torktumlare ? Det krävs fanimig en tekniker för att få upp dammfiltret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback