FREDAG!

Fick ett samtal från mor min - hon sa att jag skulle kolla postlådan idag!
Så ivrigt (efter att ha gått hem pga. att trikkföraren råkade åka på fel spår när vi kom till slottsparken) skyndade jag mig hem (och råkade få syn på skitsköna affärer och tog en titt) i hopp om att hitta något smaskigt!
MEN NEJ!! Antar att det kommer på måndag då... tror att jag överlever denna helg i vilket fall!

Stackars Amalia missade sin buss till Sverige (också pga. trikkfan) och kom in här alldeles våt - om detta berodde på att det regnade eller alla tårar är ett mysterium - men nu är hon återigen påväg till Stationen för att ta sig hemåt!
Trist för min del. Fia jobbar en del i helgen också...

Jag var på en intervju till det nya Elixia som öpnnar i November, jag hoppas verkligen att jag får det!
Han gillade mig i alla fall, å andra sidan - hur kan man motstå! HAHA

Ikväll ska jag förmodligen träffa min kusin!
Koselig helg!
KRAM LINNEA

(det här brukar jag göra när jag är rastlös haha! ---->)




Kommentarer
Postat av: Sofia

Hihi :)

Hur har ni det i Oslo?? Mkt kosing införskaffade? vad jobbar du med??

kramkrampusspuss

Postat av: Linnéa

hej! det är väldigt bra här. Jag jobbar på en barnehage och trivs, har sökt jobb på ett nytt Elixia som öppnar i november. hoppas jag får det! PUSS

2008-10-11 @ 13:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback