Don't worry, Be happy?!

Idag har det varit en tufft dag och jag har medvetet dragit mig undan sedan jag kom hem för att få lite tid med mig själv - ja, man kan kalla det för andrum!
Inte i det avseendet att jag stör mig på trekanten (jag. fia. amalia) utan mer att jag inte har någon ork att agera trevlig och social prick!
Sov dåligt och huvudet mitt har gått i 200 hela dagen...
Jag har hemlängtan, kort stubin och har ägnat för stor del av min dag till att tänka på kanske oväsenligtliga ting?

Men visst är det så att när man väl börjar oroa sig över något, finner man ytterligare tusen saker som man börjar fundera över. OCH SÅ ÄR  MAN FAST!!
Allvarligt talat. jag är 19 år och tänker "herregud vad ska hända med mig?" eller något i den här stilen är ganska vanlig "jag måste göra något fort, annars är det över" och när jag menar göra något fort menar jag typ vinna en miljon, komma på världens idé och starta eget eller åtminstone släktforska för att se om jag har något gott arv som väntar - jag menar visst kan chansen finnas att jag är släkt med kungafamiljen, kanske till och med halvsyrra med Viktoia - bara det att de valde att inte ha mig kvar?
Ibland tänker jag, "jag måste vara 100 % säker NU NU NU, hitta the-love-of-my-life" (inget ont mot dig Ardit, jag älskar dig!) eller planera vilken färg det ska vara på mitt framtida hus. Annars kommer jag att stå där runt 30-35 år, övergiven, ensam med en ful färg på huset - orange med rödbrunt tak kanske? Och skulle det vara så, kan jag ju räkna bort att någon trevlig granne kommer över på kaffe också. För vem fan skulle ens vilja titta på ett oranget hus eller ännu värre sitta under rödbrunt tak!

denna bild kommer upp om man söker på oranget fult hus på google!
--------------------> --------------------->

Nej fy sjutton! Nu ska jag ta tag i mitt liv och eventuellt logga in på hemnet.se ;)
Ciao fellows!
LINNÉA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback