Home sweet home!

Så var jag äntligen i blåsiga, regniga men kära Halmstad!
Blev en tidig morgon för min del och relativt halvtaskigt med sömn på bussen  - ingen större skada skedd!



Jag mår faktiskt bra!  
Jag är absolut inte nere, däremot ledsen över att det blev såhär...
Men samtidigt som jag är ledsen är jag också lättad!
Jag har haft en fantastisk tid tillsammans med en mer än fantastisk person och i och med att det är en fantastisk person överlag, så är han det varesig han är min pojkvän eller vän!
Till saken hör, att var sak har sin tid i livet. Dock är nog tiden för vår relation över...

But stil, I though I knew what love was, until I met you!
LINNÉA

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh vad trist med karlen din, om det nu är trist för din del!

Postat av: Sofia

jAAAAA superduper kul med kamera:)

2008-11-20 @ 23:08:48
URL: http://sgek.blogg.se/
Postat av: Linnea

Tack för omtanken! men det är helt okey emd mig :)

2008-11-22 @ 13:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback