Flimrig måndag

Förlåt för dålig uppdatering!
OH FY SJUTTON VAD JAG MÅR IDAG!
Det känns som om jag är nästintill blind och mitt huvud skulle kunna explodera vilken sekund som helst! Har haft migrän hela dagen och det var väldigt längesen sist. Så jag är inte särskilt van vid känslan, å andra sidan är det kanske bra det!
Jag har beordrat att det bara ska vara stearinljus tända i lägenheten och jag sitter med skidbrillor på för att jag inte ska bländas av datorskärmen. HELT SJUKT, dock inte överdrivet!



FREDAG: Fellan kom. Dårhuset party och jag la mig alltför sent..
LÖRDAG: seg seg seg. En runda på stan för att sedan åka iväg och vara barnvakt från 19-02 åt två pojkar. Jag fick bra betalt för att kolla film och spela fifa08 (HADE MAN JU NÄSTAN GJORT GRATIS!) Tjejerna gick ut dem!  SOV!
SÖNDAG: Hade en mysdag med tjejerna. Spelade kort, åt mängder av popcorn och mat som jag lagade.

JAG ÅKER HEM TILL HALMSTAD PÅ ONSDAG DEN HÄR VECKAN!
Måste till sjukan och lite sådant...
Egentligen skulle ju Ardit komma men det får skjutas upp. Hur som helst. DET KÄNNS UNDERBART! :)
DÅ BLIR DET BÄTTRE UPPDATES!
CIAO LINNEA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback